Mitjançant aquest tràmit podreu donar-vos d’alta al Padró Municipal d’Habitants de l’ajuntament on residiu més temps durant l’any, i, en alguns casos, en nom de terceres persones.
Requisits previs
Residir en el domicili on us voleu empadronar.
Preu / Taxa
Tràmit gratuït.
Documentació a aportar
Les dades i documents necessaris per sol·licitar l’Alta al Padró Municipal d’Habitants són els que s’indiquen en el formulari habilitat.
Si realitzeu el tràmit per mitjans electrònics, l’Administració validarà aquestes dades a través del Sistema de Verificació de Dades d’Identitat (excepte que us hi oposeu, cas en que haureu d’acompanyar els documents justificatius corresponents).
Amb caràcter general, cal acreditar:
Empadronament de menors d'edat La inscripció al Padró d’una persona menor d’edat l’ha de tramitar el seu representant legal. A la documentació comuna per a tot empadronament, cal afegir sempre la Declaració conjunta de menors. Aquest document inclou la signatura original d’ambdós progenitors, assegurant que estan d'acord en la seva inscripció, i s’ha d’ acompanyar de les fotocòpies dels documents d'identitat d’ambdós i on consten les seves signatures quan els menors s’empadronin amb un sol d’ells o amb tercers sense cap d’ells.
Canals de tramitació
Presencial