Crida per a figurants pel rodatge del nou banc d'imatges de Castellet i la Gornal

Divendres, 13 de juny de 2025

L’Ajuntament de Castellet i la Gornal està preparant el rodatge d’un nou banc d'imatges per a la promoció del municipi, i fa una crida a totes aquelles persones que vulguin participar com a figurants.

Dies i perfils sol·licitats

Dimecres 18 de juny — de 9.00 h a 13.30 h

  • 5 persones entre 20-40 anys 
  • 2 persones entre 65-75 anys
  • Una família composta per almenys un adult (de 30 a 45 anys) i un nen o nena (de 9 a 12 anys), tots dos amb bicicleta


Dijous 19 de juny — de 9.00 h a 14.30 h

  • 4 persones d'entre 20 i 40 anys.
  • 5 - 6 ciclistes (homes i dones) de 30 a 60 anys, amb les seves bicicletes i vestits amb roba de ciclista.
  • Una família composta per almenys un adult (de 30 a 45 anys) i un nen o nena (de 9 a 12 anys) si la familia es més nombrosa perfecte. No cal que siguin parella poden ser oncles, tietes.
  • 3 nens/nenes d’entre 7-10 anys amb minim 1 adult
  • 2 personas entre 65 - 75 anys


Com participar-hi

Les persones interessades han d’enviar un correu electrònic a info@sierranevadamedia.es indicant:

  • Nom i cognoms
  • Edat
  • Telèfon de contacte
  • Disponibilitat (dimecres, dijous o tots dos dies)
  • Perfil al qual es presenten (exemple: ciclista, família amb nen, etc.)
  • Si escau, una fotografia recent


Les localitzacions del rodatge es troben dins del municipi i es comunicaran prèviament a les persones seleccionades.

Per què participar-hi?

Participar com a figurant és una manera de contribuir a la promoció del municipi, formar part d’un projecte audiovisual professional i viure una experiència diferent i enriquidora.

Darrera actualització: 13.06.2025 | 13:15