Nova APP Línia Verda

Dimecres, 12 de desembre de 2018 a les 00:00

 

L’AJUNTAMENT DE CASTELLET I LA GORNAL IMPLANTA UN NOU SERVEI DE COMUNICACIÓ D’INCIDÈNCIES A TRAVÉS DE APP MÒBIL

 

Gràcies a aquesta iniciativa, els/les veïns/es del municipi poden beneficiar-se de les avantatges que ofereix LÍNEA VERDA. Aquest servei serveix com a canal directe de comunicació dels desperfectes que es detecten a qualsevol equipament urbà del municipi.

A través d’aquest canal de comunicació directa, la ciutadania posa en coneixement de l’Ajuntament, aquells desperfectes que detecti al municipi. Gràcies a aquesta eina de participació ciutadana, l’Ajuntament vol conèixer les necessitats del municipi i així, poder donar solució a les qüestions comunicades.

Per utilitzar aquest nou servei es necessari procedir a la descàrrega de la APP LÍNEA VERDA, per això, l’usuari accedeix a Google Play o APP Store en funció de la tecnologia empleada en el seu Smartphone (Androides/iOS). Un cop localitzada, es porta a terme la descarrega de manera gratuïta. A partir d’aquest moment, l’usuari selecciona el municipi sobre el que vol comunicar la incidència. El procediment es molt ràpid i senzill.

Per comunicar una incidència, n’hi ha prou amb pitjar el botó “Noves incidències”. Un desplegable amb les diferents tipologies d’incidències apareix a la pantalla. L’usuari selecciona aquella sobre la que vol comunicar. De manera automàtica, l’APP detecta les coordenades exactes en les que s’ubica el desperfecte. El següent pas és adjuntar una foto de la incidència i observació sobre la mateixa. Ja solament queda donar al botó d’enviar. Un cop enviada, personal de l’Ajuntament rep notificació del desperfecte comunicat. A partir d’aquest  moment, s’inicien els tràmits per donar solució a la incidència detectada. El ciutadà al mateix temps, rebrà notificació en el seu telèfon mòbil sempre que es produeixi un canvi en l’estat de la mateixa.

Al servei de LÍNEA VERDA també s’accedeix mitjançant el domini www.lineaverdacastelletilagornal.cat.

L’Ajuntament de Castellet i la Gornal anima als veïns i veïnes del seu municipi a utilitzar el servei LÍNEA VERDA. A través de la implantació d’aquest servei i gràcies a una important participació ciutadana, vol aconseguir un municipi que compleixi amb les expectatives de benestar social del seu veïnat.

 

Castellet i la Gornal, desembre de 2018

Darrera actualització: 30.10.2019 | 08:29